شرط و شروط بهروز چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | والیبالیستی که فوتبالیست بود!

  • کد خبر: ۴۷۲۲۹
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | والیبالیستی که فوتبالیست بود!
شهید حسن رئوفی اهل ورزش بود و با بازی در تیم‌های والیبال و فوتبال صحت بدنش را بیمه می‌کرد. حسن از ورزش‌کارانی بود که گاهی فوتبال بازی می‌کرد و گاهی پای تور والیبال می‌ایستاد.
زندگی بدون سلامتی لذت‌بخش نیست و سلامتی را با ورزش کردن می‌توان تضمین کرد. حسن رئوفی هم اهل ورزش بود و با بازی در تیم‌های والیبال و فوتبال صحت بدنش را بیمه می‌کرد. حسن از ورزش‌کارانی بود که گاهی فوتبال بازی می‌کرد و گاهی پای تور والیبال می‌ایستاد. او در این ۲ رشته مقام‌های استانی نیز کسب کرده بود. حضور فعال و درخشان او در عرصه ورزشی و کسب عنوان‌‎های اول و دوم در رشته‌های والیبال و فوتبال فرازی از زندگی‌اش را شکل می‌دهد. حسن همراه تیم دبیرستان شهید بهشتی، نایب‌قهرمانی مسابقات والیبال آموزشگاه‌های منطقه و نایب‌قهرمانی مسابقات فوتبال آموزشگاه‌ها را در سال ۱۳۶۱ به دست آورد. حسن که متولد سال ۱۳۴۴ است، با اوج‌گیری مبارزات مردمی به رهبری حضرت امام (ره) علیه رژیم پهلوی و با وجود اینکه نوجوان بود، در تظاهرات شرکت و اعلامیه پخش می‌کرد. با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، کلاس درس را رها کرد و به فرمان امام (ره)، عازم جبهه‌ها شد و چندین‌بار از طریق جهاد، سپاه و بسیج در جبهه‌های میمک، سومار، سوسنگرد، آبادان و اهواز حماسه‌های جاودانی از خود بر جای گذاشت. شهید حسن رئوفی در دوم بهمن سال ۱۳۶۴ و شب عملیات والفجر ۸ که با رمز مقدس «یا زهرا (س)» آغاز شد، هنگام عبور با قایق از رودخانه، با اصابت گلوله دشمن به آرزوی آسمانی‌اش رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->